Opleiding koude prospectie voor recruiters
Voor cold calling geldt: je moet een lange adem hebben en veel tijd en aandacht besteden aan degene aan de andere kant van de lijn. Het moet een beleving zijn voor zender en ontvanger!
Maar… hoe dan??
Dat vertelt Marianne jou graag! Een verfrissende kijk op cold calling. Marianne neemt jullie mee in haar energieke proces naar succesvol bellen voor je business.

Succesvol bellen voor je business

Na deze opleiding koude prospectie voor recruiters is bellen weer leuk
…en zeggen klanten steeds “JA” om met jou te werken.
Wat levert deze opleiding jou op
Bellen is weer leuk
Weg met die grote “NEE” in je achterhoofd als je nog maar naar de telefoon kijkt. Overtuigen is voor jou niet langer een doolhof van onzekerheid. Je stelt bellen niet langer uit en neemt meteen de koe bij de horens. Dit allemaal mét een grote glimlach, want bellen is weer leuk.
Bellen mét resultaat
Geen platte sales scenario’s, maar telefoongesprekken die opleveren.
Een waterdicht belplan met de geheimen van Marianne is wat je nodig hebt. Je krijgt altijd een “JA” aan de andere kant van lijn. Van cold calling naar prospects die met jou willen werken.
Candidate experience +++
Bellen is een beleving voor jou én de ontvanger. Met een goed scenario op zak kan je alle weerstand aan de andere kant van de lijn omzetten naar een kans. Na de opleiding kan je nóg beter vertellen waarom jij en jouw organisatie dé partij is om mee samen te werken.
Na de opleiding
Overtuig iedereen aan de andere kant van de lijn om met jou te werken!

Inclusief BONUS
Jij ontvangt bovenop de training de complete toolkit om koude acquisitie tot een goede einde te brengen. Zo bouw je fundamenten voor een langetermijn strategie.

Hoe werkt het?
We nodigen maximum 10 deelnemers uit, zodat we kunnen inzoomen op jouw persoonlijke uitdagingen.
Je kan dus meteen aan de slag met alles wat je leert. We vragen persoonlijke input van jou als recruiter, zodat jij kan groeien.
Uiteraard voorzien we pauzes, omdat pauze werkt. We voorzien een voedzame lunch en koffie of thee, zodat je er in de namiddag weer voluit voor kan gaan!
Een aantal topics uit de opleiding Cold calling
- Woordenschat en taal van je doelgroep ontdekken
- Doelgericht bellen doe je zo
- Wat houdt overtuigen in
- Sterk bellen voor iedereen
- Het grote effect van een goede houding en stem
- Kleine woorden met groot potentieel
- Weet wat je te bieden hebt
- Inclusief De complete toolkit om koude acquisitie tot een goed einde te brengen
LOCATIE
The Recruiters Academy (Bluepoint Antwerpen)
Dagopleiding: 9.30u tot 16.30u
VOOR WIE IS DEZE opleiding
Voor iedereen die wil weten hoe je omgaat met weerstand en afwijzing via de telefoon. Na de opleiding kan je verschillende scenario’s & scripts opstellen en ze inzetten in lijn met de visie van de organisatie waarvoor je belt.
Met vertrouwen meer verkopen via de telefoon? Dat doe je met de Classroom Cold calling.
Wat anderen zeggen over de opleiding koude prospectie voor recruiters
Met certificering
Voor jouw aanwezigheid en tijdsinvestering krijg je na afloop van de classroom persoonlijk certificaat.
Jouw trainer
Deze opleiding wordt gegeven door Marianne Van de Water.
Met ruim 25 jaar in het vak en meer dan 10.000 beluren traint ze, belt ze en vertelt ze. Over communicatie aan de telefoon, koude acquisitie, sales en klantsuccesmanagement.

Marianne Van de Water
Cold calling specialist – Trainen, schrijven en vertellen over succesvol bellen
Inspireert teams om met andere ogen naar de telefoon te kijken en deze in te zetten! Ze zorgt ervoor dat iedereen met een glimlach aan de telefoon zit, de beller én de ontvanger.
Ze roeit graag (ook met de riemen die ze heeft). Kortom, ze DOET het gewoon! Een verfrissende kijk op cold calling. Marianne neemt jullie mee in haar energieke proces naar succesvol bellen voor je business.
Is deze opleiding iets voor jou?

Ja, als je effectieve belscenario’s wil hanteren voor jouw calls.
Ja, als je zonder aarzelen je doel wil kunnen bereiken via de telefoon.
Ja, als je jouw USP wil kunnen vertellen op een inspirerende manier.
Ja, als je als je kandidaten en klanten willen binnenhalen op een doelgerichte manier.
Ja, als je alle weerstanden aan de telefoon wil omzetten in oplossingen.